Visie

De opvang van je kind is geen puur zakelijke aangelegenheid. Het gaat immers om jouw kind die wordt opgevangen door een gastouder. Gastouderopvang draait (dus) om mensen!

Vanuit Gastouderbureau Sproet begeleiden wij jullie, als (vraag)ouders en als gastouder in alle fases van de opvang van je (gast)kind. Vanaf je zoektocht naar de leukste liefste gastouder, tot aan de overgang naar school, of zelfs nog gedurende de buitenschoolse opvang. En om het nog persoonlijker te maken gebeurt die begeleiding altijd door dezelfde, vaste contact-persoon: jouw eigen gastouderbegeleider.

Voor zowel gastouders als vraagouders zorgen wij voor een gemakkelijk administratiesysteem, waardoor de zorg omtrent urenregistratie bij jou uit handen wordt genomen.

Voor zowel gastouders als vraagouders zorgen wij voor een gemakkelijk administratiesysteem, waardoor de zorg omtrent urenregistratie bij jou uit handen wordt genomen.

Voor ouders houdt deze persoonlijke aanpak ook in dat wij ervoor zorgen dat:
  • Onze gastouders voldoen aan onze hoge kwaliteitseisen, zowel op het gebied van hun kwalificaties als de opvanglocatie
  • Er een persoonlijke match wordt gemaakt met een gastouder die het beste aansluit bij jullie wensen t.a.v. de opvang en bij jullie kind
  • Je altijd advies kunt vragen bij jouw gastouderbegeleider die jouw gastouder en jouw kind goed kent
Voor gastouders betekent dit dat wij zorgen voor:
  • Een aanbod van trainingen, waardoor jij je kennis up-to-date kunt houden
  • Een persoonlijke match met gezinnen die bij jouw gastouderopvang en bij jou als persoon passen
  • Jouw eigen gastouderbegeleider bij wie je altijd terecht kunt met vragen en advies over de gast-kinderen en jouw opvang
  • Jouw eigen accountmanager bij wie je terecht kunt met vragen over de financiële kant van jouw gastouderopvang
‘Tenminste 4x per jaar (dat is veel vaker dan wettelijk verplicht is) komen wij bij onze gastouders thuis. Dan zien wij de ontwikkeling van de kinderen en hoe zij gedijen in de opvangomgeving. Daarnaast spreken wij onze gastouders ook vaak telefonisch.
Door deze frequente contactmomenten kennen wij onze gastouders goed, weten wij wie zij zijn en wat zij belangrijk vinden in hun opvang en we blijven zo op de hoogte van wat er speelt.’

Vrijblijvend informatie ontvangen?


Ja, dat wil ik!